האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
chrome firefox explorer safari opera

כללי

רישום נוסע לחופשת הסקי: החבילות, המלונות, הטיסות והשירותים הנוספים המוצעים לציבור בתנאים המפורטים להלן מהווים את הסכמתו המפורשת של הנוסע/סוכן הנסיעות . מודגש בזאת כי בכל מקרה של חילוקי דעות, יחייבו תנאים כלליים אלה ולא תשמע טענה כי הנוסע או סוכן הנסיעות לא קראו ו/או לא הופנו לתנאים אלו.
 
תנאי תשלום והרשמה
המחירים נקובים ביורו, כאשר התשלום יבוצע בשקלים לפי שער מזומן מכירה של היורו. על כל לקוח למסור פרטי כרטיס אשראי. בעת ביצוע ההזמנה תגבה  מהנוסע המחיר המלא באמצעות כרטיס האשראי , או במזומן על ידי העברה בנקאית לחשבון החברה.

תשלומים:

יש לשלם על כל השירותים שהוזמנו במלואם, 30 ימים לפני ההגעה.

דמי ביטול
הודעה על ביטול תתקבל בכתב בלבד ,למייל info@bg-tours.co.il ואילו אישור על ביטול מצד המארגן מחייב אישור בכתב.

יותר מ-45 ימי עבודה לפני ההגעה יתבצע ביטול בעלות 100 יורו דמי ביטול לאדם. 
ביטול מ-45 ימי עבודה ועד 30 ימי עבודה לפני ההגעה - 50% מעלות החבילה תוחזר ללקוח.
ביטול מ-30 ימי עבודה ועד 15 ימי עבודה לפני ההגעה - 25% מעלות החבילה תוחזר ללקוח.
ביטול פחות מ -15 ימי עבודה לפני היציאה או אי הגעה לטיסה - 100% דמי ביטול, לא מתבצע החזר.

ימי עבודה: ב-ו', לא כולל שבתות וחגים.

 
החזרים
לאחר היציאה מהארץ לא יוחזרו כספים עבור כל חלק של החבילה ו/או אירוע בו לא ישתתף הנוסע, לרבות סיור, קטע מסיור או סקי פס, ארוחות שלא נוצלו, בתי מלון וכו'.

סקי פס

במקרה של כרטיס סקי פס אבוד או פגום, על הנוסע לקנות אחד חדש בקופה של אתר הסקי על פי המחירים  והתנאים המקומיים.

אין החזר על שירותי הסקי ו/או סקי פס עכב סגירת האתר בגלל תנאי מזג אוויר קשים.
 
טיסות
לוח הטיסות המפורסם באתר זה הוא בהתאם ללוח הטיסות שניתן על ידי חברות התעופה (סדירות או שכר). יתכנו שינויים בלוח הזמנים. כל שינוי שיתבצע הוא באחריות חברת התעופה בלבד.

 
בתי מלון
דירוג רמת בתי המלון נקבע על ידי משרד התיירות במדינת היעד, והמארגן מעביר מידע זה כלשונו לנוסע ולא חלה עליו אחריות בנושא זה כאמור.
יכול להיווצר מצב בו יופנה הלקוח לבית מלון אחר עקב סיבות שאינן קשורות למארגן ולכן שומר המארגן על הזכות לשנות את בית המלון לאחר צאת הנוסע לחו"ל, ובתנאי שיהיה ברמה דומה למלון אליו נרשם הנוסע. החדרים במלונות הם חדרים עם שתי מיטות או מיטה כפולה.
אין באפשרות המארגן להבטיח חדר מסוג מיוחד כלשהו או מיקום מסוים בתוך בית המלון. במקרה של הזמנת חדר ליותר משני אנשים תיתכן אפשרות שתוכנס מיטה או מיטות נוספות לחדר זוגי. אין באפשרות המארגן להבטיח חדר יותר גדול במקרה זה. לפי הנוהג המקובל בבתי מלון, הכניסה לחדרים היא בדרך כלל החל מ-14:00, ופינוי החדרים הוא עד 12:00 ביום העזיבה (זאת בנפרד ממועדי הטיסות).
 

העברות
באם רכש הנוסע העברות משדה התעופה למלון וחזרה, ידאג המארגן להעברה זו בכלי תחבורה מתאים ובהתאם ללוח הזמנים של הטיסות.
שינויים בסוג כלי הרכב ונתיב הנסיעה יהיה נתון לשיקול דעתה של החברה המארגנת.

 

העברות בחופשות סקי

יש לזכור כי בנסקו זה אתר סקי: בחורף ובמקרים נדירים של תנאי מזג אוויר קשים מאוד כמו שלג כבד או טמפרטורות נמוכות מאוד, או מכונית החונה בצורה החוסמת את הכביש, האוטובוס עשוי שלא להגיע אל פתח המלון כך שתצטרכו לחצות מרחק של לא יותר מ 100 - 200 מטרים. במצבים כאלה הנהגים שלנו יעשו מאמצים כדי להגיע קרוב ככל האפשר למלון, אך מבלי לסכן את בטיחות הנוסעים או את בטיחות הרכב.

 

השכרת רכב
באחריות נוסע המזמין רכב שכור בחו"ל להצטייד ברישיון נהיגה  ישראלי בר תוקף וכן כרטיס אשראי בינלאומי בר תוקף.
 
תוקף דרכון
באחריות הלקוח לוודא כי הדרכון שברשותו תקף לחצי שנה לפחות ממועד היציאה לחופשה.

 
אחריות
כל השירותים המוצעים על ידי  חברת "בי.ג'י. בולגריה טורס" בע''מ לנוסעים הינם שירותים הניתנים על ידי צד שלישי, ולגבי כל אותם שירותים נחשבת  "בי.ג'י. טורס" כשליח וכגורם מקשר בין הנוסע לבין ספקי השירותים (חברות התעופה, בתי מלון, חברות לשירותי תיירות בחו"ל ועוד). לכן, המארגן ו/או עובדיו ו/או שליחיו ו/או נציגיו ו/או מי מטעמו אינם מקבלים על עצמם, הן במישרין והן בעקיפין, כל אחריות לנזק כלשהו מסוג כלשהו הנובע מהשירותים או הקשור בהם לרבות תקלות, מוות, מחלה, אובדן, אי ביצוע, ביצוע לקוי, איחור או אי נוחות שיגרמו לנוסע או לכבודתו תוך כדי קבלת השירותים או לנובע מהם.
אין ולא תהיינה לסוכן או לנוסע תביעות מכל סוג שהוא, כספיות או אחרות, העלולות לנבוע מהשירותים או בקשר אליהם כנגד המארגן, עובדיו או שליחיו, נציגו ומי מטעמו. המארגן ו/או נציגיו אינם אחראים להפסדים כספיים ו/או הוצאות נוספות שייגרמו עקב איחורים, שינויים או ביטולים בכלי הסעה באוויר, ביבשה ובים, הסגרים, מחלות, שביתות, מלחמות, תנאי מזג אוויר, פגעי כוח עליון וכו'. הפסדים ו/או הוצאות כספיות כאלה יחולו על הנוסע. אין באמור לעיל כדי לפגוע בזכותם של הנוסעים לתבוע במישרין את כלל נותני השירותים או חלק מהם.
באחריות הנוסע לדאוג : לקיום דרכון בתוקף ל-6 חודשים לפחות, לקיום ביטוח רפואי ומטען מתאים, מקיף ונרחב ובמקרה האמור עם הרחבה לסקי. 
 
כמות ואיכות השלג, תנאי הגלישה ותנאי מזג האוויר אינם באחריות בי.ג'י. טורס!

*מחירי כרטיסי הטיסה הכוללים מיסים והיטלים נכונים ליום פרסום הודעה זו. שינוי במחיר הטיסות על ידי חברות התעופה או שינוי במיסים וההיטלים על ידי הרשויות יביא לשינוי מחיר החבילה בהתאם.

חדשות ועדכונים